bowling & tävling ;D

som jag skrev tidigare har jag varit med familjen idag , vi har varit upp på stan för mamma skulle köpa skor och jag skulle köpa chinos men dom va slut i min färg :'( så det blev inga chinos :/ sen åkte vi och spelade bowling , tjejerna mot killarna , alltså jag mamma och emma emot micke oscar och gustaf :) tjejerna vann såklart :D och av oss tjejer vann jag ;D allt tack vare mitt egna klot ;) skulle aldrig falla mig in att spela med ett annar jävla skit klot , det går alltid bra när jag kör med mitt eget ;D hehe ..
vi har nyss varit och handlat lite kvällsmat för vi hade glömt äta middag :P haha . så det blev ciabatta med kyckling och pestoröra , det ska bli lite spännande aldrig ätit det förut men det lät gott så :) hehe .
ska kolla på film nu och sen sova :D skola imorn så måste sova tidigt , är rätt trött oxå så :D
hoojs <3


är med i en tävling , hehe . riktigt skojjig faktiskt , hehe .
kolla tävlingen på http://pinnelinn.blogg.se/  :)
tävlingen gick ut på att man skulle rita en sak i paint som innehöll blått , rött , lila , blommor , text och en hatt ..
bild kommer :) när bloggfan vill funka som den ska !!


fan va bloggen ska krångla :S ingenting funkar ju för fan !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0