dagen

tjabba :)
idag har jag inte gjort så mycket vaknade ganska så sent så jag lagade mat åt la familia sen åkte vi på infomöte på nybygge skolan för emma ska börja 7an , hehe . sen gick jag & emma hem för att jag skulle visa henne hur hon snabbast kommer till skolan åså . när jag kom hem åt jag lite chips sen spelade jag lite wow och sen kollade jag på A lot like love .. nu har jag precis duschat så jag slipper göra det imorgon bitti innan jag ska till el stockholmo :D hehe .
men nu ska jag spela lite mer wow och sen försöka sova , ska upp klockan 9 eller tidigare så måste sova nu :P hehe .,,
god natt och hare bra så hörs vi imorn , hoojs <3

Kommentarer
Postat av: emelie

haha ska din syster börja på nybygge nu :)

2008-08-20 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0