dagen

idag har jag som sagt varit på kalas i Irsta hos min morbror som fyllde gammal :P huhu . när vi kom hem tittade jag typ på film och satt lite vid datan , gjorde lixom inget märkvärdigt för imorn när skolan börjar så äre fan bara plugg som gäller på alla nivåer , tur att jag har inspelningsbar dvd så jag kan spela in allt under veckan jag går i skolan och sen ägna hela helgen åt att kolla på allt för det är så mitt liv kommer se ut nu tills jag tagit körkort , jag har lixom inte tid med nå annat :/ jobbigt nog så är det faktiskt så .
men i år ska jag verkligen kämpa , jag SKA inte bli som min pappa . han är verkligen en skit , jag får verkligen inte bli som han ... det är verkligen det sista jag vill i mitt liv , jag får inte bli som pappa . jag får inte :'( !

ne nu ska jag ta och äta något och sen ska jag borsta tänderna och lägga mig och titta på film så jag somnar någon gång :) skola imorn så måste somna ganska tidigt .. god natt , hörs imorn antagligen .. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0