Fredag

chabolo :)
idag är en väldigt bra dag, min del till datorn som hade gått sönder kom tillbaka , så nu är min dator lagad och funkar kanon bra :)
imorse åkte familjen till hälla för att gå på IKEA och köpa en byrå åt mina bröder , men först åt vi på pizza hut  :) sen gick vi till IKEA för att kolla på deras byrå och då frågar mamma hur min rygg mår , för jag får ont i ryggen av min säng så hon föreslog att vi skulle köpa ny säng och bäddmadrass åt mig så det gjorde vi :) så nu har jag fått en helt ny säng och bäddmadrass :) hehe .
ikväll blire födelsedagsfest för Jesper och Daniel med doonkie & co och deras polare och respektive partner :P haha . gänger + angeelica , haha . men det blir skojj , jag behöver komma ut och träffa lite folk på riktigt :)

men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag äta något sen blire till att börja förfesta och sen vid halv nio få skjuts hem till Daniel där festen ska vara , hehe .

hörs senare , hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0