FREEEEDAG xD

äntligen Fredag igen :D hehe .
jag har precis vaknat så snart ska jag städa åt mamma som jag lovat henne sen i tisdags typ :P huhuh . sen efter det ska jag försöka städa mitt rum , men det är inte så lockande precis , så jag vette fan om jag orkar göra det idag , men jag måste hinna göra det innan skolan börjar för jag har inge kläder rena typ för alla kläder ligger typ på golvet :/ . Nej fan jag städar mitt rum oxå idag , jag måste hinna göra det idag , innan vi åker till Sala för att fira Farfar som fyller år idag , hehe . vi ska gå på akropolis och äta och sen hem till dom för att äta tårta åså :D  sen blire till att åka hem , fixa till sig lite och sen träffa tjejerna som jag ska ut med ikväll för lite förfest åså , Sen bär det av till krogen :D och vi har nästan bestämt oss för att gå till KONRAD :D:D:D för en polare t mej sa att dom öppnade idag och att sjöökrogen har stängt :D så det lutar åt att gå till KONRAD :D men men nu ska jag äta frukost och sen måste jag städa för vi ska åka vid 4-5 så jag måste skynda mig :O

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0