FY FAN :@

hade vart i skolan i ca 1,5 timmar och är redan förbannad på skolan ..
jag har sedan ettan läst teckenspråk som modernt språk , alltså 2 kurs steg som jag har läst på 2år , fått VG i betyg åså , och idag kallade den nya rektorn alla som läst teckenspråk till möte . kliver in där på mötet och är lite orolig över vad som kommer sägas åså , för jag visste att läraren i ämnet hade slutat på skolan , så jag trodde det va något sånt han skulle säga , men innan vi kliver in där så sa jag på skämt lixom : han kommer säkert säga att vårat betyg inte gäller eller nått , huhu ..
sen när vi kliver in där och sitter tysta å väntar så säger han ju självklart att det är så oxå . ni anar inte hur jävla förbannad jag blev , då har jag lixom slösat bort 2 jävla år på att läsa ett språk som inte räknas , om jag inte läser tyska,franska eller spanska 2 steg nu i 3an så går jag ut gymnasiet med ett icke fyllbordat samhällsprogram och har mindre chans än andra som har ett fullbordat att komma in på vissa grejer på högskolan/universitet sen . och jag menar vem fan vill lixom riskera det , så jag måste tillsammans med alla andra jävla ämnen jag ska läsa + dom ämnen jag är icke godkänd i från tidigare år ..
jag är så jävla förbannad nu så jag ska gå till massmedia med det här , jag ska typ skriva till VLT eller nått , massmedia och resten av "världen" haha , ska få reda på vilken dålig info det är på min skola och hur dålig rektor vi hade ..
tänk om den här nya rektorn inte hade börjat hos oss då hade vi inte fått reda på det här ..
ASSÅ FAN VA ARG JAG ÄR !!! FINNS INTE EN CHANS ATT JAG KOMMER KUNNA LÄSA IN 2ÅR SPRÅK PÅ 1ÅR TILLSAMMANS MED ALLT ANNAT!!!!!! + ATT DET INTE FINNS PLATS FÖR DET PÅ MITT SCHEMA !!!!

VÄGGEN NÄSTA !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0