god morgon

jag märker att jag bara har skrivit god morgon inlägg dom senaste dagarna men det är för att jag inte haft tid att skriva mer än god morgon inlägg , igås somnade jag vad halv nio - nio så jag kunde inte skriva nå inlägg igår , sorry ..
men idag ska jag försöka vara lite duktigare,huhuh .
precis vaknat av att mamma ringde och väckte mig , hon jobbar så då brukar jag passa på att sova lite längre , men hon verkar ha lärt sig det så hon ringer både på hemtelefon och mobilen för att jag ska gå upp :P huhuh ..
så nu ska jag äta frukost , sen duscha åså ,, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :P huhu , vi får se vad som dyker upp :)

Hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0