god morgon

god morgon :)
igår vart det inte så mycket skrivet men vid 6 åkte jag hem till johan och var där en liten stund , vi pratade och spelade wow och gick till ica för att köpa dricka :) hehe . sen vid halv 10 åkte jag hem med mamma & micke som kom hem ifrån sthlm då , för jag mådde inte så bra och johan skulle till Tommy, Eric och sebbe .
JAg blev sådär illamående som jag blev förut så jag kände att jag behövde åka hem och sova .. när jag kom hem drack jag lite fil och sen gick jag och la mig , och eftersom jag var illamående så spydde jag direkt då jag la mig i sängen :/ sen somnade jag dirket efter det :S sen har jag sovit non stop sedan dess till klockan 7imorse då jag vaknade och var ap pigg men jag ville inte gå upp då så jag bestämde mig för att somna igen och det gjorde jag och vaknade då istället klockan 13 :D hehe . så jag har sovit ca 14timmar inatt :D så jag lär ju inte somna tidigt ikväll inför skolan imorn : huuh . visserligen börjar vi inte förrän klockan 13 :D hehe . men nu ska jag gå och äta något och sen ska jag fixa mig inför morbrors kalas , vi ska dit vid 3 och fika åså :D hehe . han fyller gammal , hehe .
skriver mer senare förhoppningsvis , om inte samma visa upprepas idag igen :(
hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0