godermorgon

godermorgon :)
jag har visserligen varit vaken i ca 2 timmar men inte kunnat skriva förrän nu :P
jimmy kom igår vid 1 ungefär och slocknade vid 2ungefär :P haha . så det vart inte så mycket mysa osv igår , men imorse däremot :)
han är så otroligt mysig och goo :) vaknade med honom bredvid mig imorse vid 12 ungefär , låg kvar och mös lite i sängen tills jag satte igång datan och satte på musik och då hade han fått sin värsting energi igen som han brukar ha :P så han började buusa en massa , hehe . han är så sööt :) hehe ..
när han åkte för typ någon minut sedan så gick jag in & duscha så ska snart fixa mig , vi får gäster om typ 1 timme , mina bröder fyller som sagt 12år på torsdag men då är dom hos sin mamma i Sala så vi får fira dom idag och imorn :)

hoojs <3

     jimmmy <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0