helgen

fredag:
började med solarium och stan med jessica sen efter det åkte jag hem och tog det lugnt en stund sen fixade jag mig för utgång på kvällen med brudarna :)
vid 6 började brudarna rulla in , vi satt på min altan och drack och pratade och myste , sen vid typ 22 åkte vi ner på stan , tog oss en korv på Musses sen gick vi till bishops arms men jag , pettsson och tessan vart inte så förtjusta i det stället så vi gick direkt till sjökrogen istället , kom dit vid 22.30 , ganska dött på folk då , men vi roade oss själva tillsammans med johannas 2 polare daniel och nån mer , kommer inte ihåg vad han hette , men snäll var han iaf . han bjöd mig & tessan på 3 cider var :)
vi satt och pratade med dom tills johanna , micki och corre kom till sjöis , då blev det till att sitta där en liten stund till sen så blev det dans , senare hittade vi Anna Axberg och hennes bror, pojkvän och 3 polare t dom , som vi snackade med , och sen ännu mer dans och sen när dom stängde bar det av hemmåt , jag och tessan tog oss en fin promenad ifrån sjöis hem till råby :) mycket uppfriskande och trevligt :) eheh . sen när jag kom hem tog jag cykeln och skulle hämta jimmy på hammarby men det blev problem och tjaffs åså så jag åkte till johanna istället och sen följde hon med mig och hämtade jimmmy , som då hade stött ihop med johan (mitt ex) , men men det gick bra och johanna tog min cykel och åkte hem och la sig , jag , jimmy och johan gick från råby ip hem till mig där jag och jimmy la oss och sov medan johan fick gå helt ensam hem till gryta ifrån råby :P hahah . jag och jimmy klev innanför dörren klockan 05.53 ,

Lördag:
vaknade med jimmy bredvid mig vid 12 :D:D , sen blev det till att börja fixa sig för vid 15 skulle jag , mamma , pappa och johanna på grillfest hos en vän till familjen tillsammans med min familj , min morbrors familj och 1 till familj , det blev en väldigt lyckad kväll , med mycket mat , alkohol och spel , .. trodde inte det skulle bli så bra som det blev när jag tänkte på hur dagen började , bakis som fan var jag när jag vaknade och ont överallt :/ men det blev en kanon kväll :)
tog taxi hem vid 03.10 så var hemifrån 12timmar igår och bara drack :p haha . men men .  gick & la mig direkt när jag kom hem :)

Söndag:
mamma väckte mig 13.32 , jag gick upp och tittade på sällskapsresan 2 / snowroller , ganska rolig faktiskt , sen spelade jag lite wow , åt mat och nu sitter jag här och planerar ett sthlms besök med jessica , som verkar tro att jag skiter pengar :P haha . men men , vi har iaf kommit fram till att jag ska försöka fixa fram pengar på ett eller annat sätt och sen ska vi åka dit , när vet vi inte men det ska hända iaf :)
nu ska jag iaf , lägga mig & moffa i mig frukt och titta på film tror ja :)

hoojs <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-08-10 @ 18:20:27
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0