huvudstaden

jag och Jessica tog oss en tripp till huvudstaden i Tisdags och det var trevligt :)
vi tog tåget vid 11 och var framme vid ca 12 och då tog vi oss en tripp in till stan och kollade i lite affärer åså och snackade lite skit åså , hade riktigt kul  .. sen vid typ 14-15 tog vi oss en liten fika på ett litet café vid hötorget ungefär .. sen gick vi och kollade lite till i affärer åså .. Jag köpte en lång vit tunika ifrån gina och ett svart boxarlinne ifrån gina :)
sen vid typ 16 gick vi till en kina resturang typ på drottninggatan där vi skulle äta mongolian BBQ , vi gick in och satte oss och beställde , hon beställde buffén och isvatten medan jag beställde samma sak + ½liter Carlsberg Hof :) mycket gott !
vi satt kvar vid bordet ett tag sen gick vi och hämtade mat och när vi kommer och sätter oss vid bordet igen så står det en extra öl där och vi ba: men vafan det här har ju fan inte vi beställt ! , så Jessica tar med sig ölen och går och klagar och förklarar situationen i kassan åså , och kinesen typ: öööh :/ , han lixom fattade ingenting . då kommer det en annan kines och säger att han bjuder på den , och då förklarar Jessica att hon inte får dricka för att hon bara är 15 åså , och då säger kinesen: då får väll din kompis dricka den då , jag bryr mig inte typ .. så jag dricker den glatt och vinglar sedan därifrån :P haha . jag är ju inte så stor och maten jag åt var det enda i matväg som jag ätit på hela dagen typ så 1liter öl är rätt mycket :P huhu .. vi går till stationen och köper biljett och får typ springa till tåget för när vi kliver in på stationen äre 4minuter kvar tills tåget går :P huhu . väl på tåget så kommer det 2 skit dryga turkar och sätter sig vid oss och en av dom flörtar med Jessica och hon blir typ helt galet irriterad ...
när vi kommit hem går vi till ica för att köpa öl åt mig :P huhu . sen åkte vi hem till Jessica och skulle spela monopol men vi spelar typ bara i 20-30minuter sen orkar ingen av oss längre . Jag går hem lägger mig och tittar på tv och slocknar vid typ halv 10 och sover till klockan 13 dagen efter :O helt galet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0