jensen

precis kommit hem ifrån pitchers efter att ha varit där med ,dogge, marcus , micki och lojsan :D vi har hade varit på jensen och käkat väldigt många innan sen gick nästan alla av oss till pitchers och tog någon öl iaf , jag tog nog några för många , får se om jag kommer iväg till skolan imorn , men men . gott var det och mycket roligt & treevligt , nästa blir dogge & peters födelsedagar <3<3<3<3 ..!!!! men nu ska jag äta fil och sen sova  så jag inte blir allför bakis imorn i skolan :P haha , inte så bra & springa ifrån micke lektioner och spy , hahahha . dessutom är han trevlig att titta på , allstå snygg :D:D:D:D iaf röven på han ;)
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0