Lördag och Söndag

chabolo :)
i lördags vaknade jag med värsta ont i kroppen och bakis som satan , värre än någon gång förut fan :O jag gick upp vid 12 då jimmys mamma skulle hämta honom sen gick jag och la mig igen och ble väckt klockan halv 6 av att johan ringde och väckte mig som vanligt :P haha . sen åt jag lite mat och tittade på SATC , sen somnade jag igen vid 1-2 så jag va inte vaken så länge på lördagen :P haha .

idag söndag har jag inte gjort så mycket , varit i Irsta på kalas för en av familjens kompisars barn som fyllt 13år , hehe . sen när jag kom hem har jag satt mig och spelat lite wow :D så nu ska jag lägga mig och titta på SATC igen och äta glass i stora lass :)

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0