måndag

god morgon :)
precis vaknat eller ja mamma väckte mig precis :P hehe . så jag ska väll snart lägga mig och titta på SATC igen :) har ju faktiskt inte så mycket kvar nu :) sen när jag är klar ska jag gå på bio ngn dag i veckan och se filmen ännu 1gång :)

förövrigt så har jag varit singel i exakt 2månader idag :/ det känns lite sorligt fasktiskt , samtidigt som det känns riktigt bra , det är mixade känslor åså :P
men nu ska jag inte vara deppig hela dagen för jag ska träffa honom senare och prata igenom allt som hänt osv , lite jobbigt det oxå men det måste göras om vi ska kunna må bra överhuvudtaget så ..

ne nu ska jag fixa frulle och sen ska jag titta på SATC :)

hoojs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0