monopol

eftersom jag inte får duscha håret så vill jag ju inte gå ut utanför dörren så jag bad jessica & tessan komma över och spela monopol med mej och min lillasyster , det gick inte så bra för mig & jessica i början och kanon för tessan & emma ..
vi började spela runt 3- halv 4 och var klara vid halv 6 ungefär :P emma åkte ur vid 5 och tessan gick precis efter för hon skulle på träning så jag och jessica struntade i att spela klart , men vi räknade pengarna osv , jag har 216k och jessica betydligt mycket mindre , så jag vann :D ! haha .

efter att dom gått satte jag mig vid datan igen och försökte fixa lite snyggt på bloggen men guiderna jag hittade hörde till stilmallen LOVE och då fick det lov att bli den även fast den är värsta tråkig men men ..
nu ska jag sätta mig och spela lite wow och sen blire till att glo på film eller nått .
hoojs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0