objekt

jag ligger i min säng just nu och löserkorsord faktiskt som en riktig kärringen , men det får mig faktiskt att slappna av innan jag ska sova . och plötsligt ringer telefonen och det är han , vill inte nämna något namn .. men att prata med honom gjorde mig väldigt ledsen och upprörd, är jag bara ett objekt , en figur utan känslor som man bara leker med ? tror han lixom att han bara kan ringa mig mitt i natten och säga såna där saker och få mig må bra och sen bara slänga skiten i ansiktet på mig och inte mena ett skit av det ..
jag är fan en människa med känslor , starka känslor , jag mår bra ensam för 1 gångs skull och det ska ingen f förstöra med några jävla äckel ord som borde få mig att må bra men som bara gör mig förbannad och irriterad ..
åh jag är så jävla arg , jag vet inte ens vad jag ska säga, det är svårt att få ner den ilska jag känner i ett blogg inlägg , men ni som känner mig , mina närmaste vänner som läser detta kommer förstå min ilska , medan ni som inte känner mig kommer få det kämpigare med att förstå min ilska !!
jag tänker fan inte acceptera det här , imorn ska jag fan konfrontera honom och klargöra för honom hur fan det ligger till och att jag inte är den jag var förut ... jag är en ny person emot vad han kände förut , jag nöjer mig inte längre med det han gav mig förr , jag förtjänar mer och vill ha mer och behöver mer , jag tänker inte kasta mig in i ett förhållande igen , den här gången ska det kännas rätt och vara en underbar kille som verkligen inte ser mig som ett jävla objekt utan han ska se mig som en riktig människa , en tjej med riktiga känslor som behöver bli älskad för den hon är och inte för vilket kön hon har !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0