onsdag och torsdag

onsdag:
hände inte så mycket , vaknade vid 13 som jag skrev nyss , typ kollade på tv tills mamma kommer och frågar om vi ska åka upp på stan en sväng så vi gör det medan min lillasyster går på terapi åså . sen när vi kommit hem äter vi mat och sen kollade jag på film igen , så det var inte riktigt en händelserikdag om man säger så ..

Torsdag:
gick upp klockan 8 för att följa med johanna till vägverket för hon skulle skriva sitt teoriprov .. hon började skriva klockan 9.45 och var klar ungefär 10.15 .. hon kommer ut från salen och har världens bredaste smile på läpparna och sedan dess har hon tjatat om att hon klarade det , jag är helt sliten i öronen av dom orden nu :P haha . men men kul för henne och grattis johanna :D <3 !
sen gick vi till coop för att handla frukost för johanna skulle bjuda mig på frukost för att jag ställde upp med att visa henne till vägverket , och gratis frukost kan man ju inte säga nej till lixom ;) huhu .. det blev grekiskt grovt landsbröd med nutella på och apelsin juice till :) huhu , mycket smasken , huhu !!
sen vid typ halv 13 åkte vi upp på stan och träffade corre vid halv 14 och dogge :) gick och fikade och gjorde flera besök på banken för att johanna glömde göra båda ärendena samtidigt :P huhu . och nu har jag precis kommit hem och ska snart käka och sedan blire till att slappa lite , skolan börjar ju snart så det är tillåtet att slappa lite så här innan ..
måste vara utvilad till imorn för då blire kalas i sala först med akropolis och farmor & farfar och sedan blire KROGEN :D!!

men nu ska jag slöa , hare så bra , hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0