rolig och mysig dag

chabolo :)
dagen idag började med att jag tittade på SATC och sen bar det av till Maxi på Erikslund för att handla med mamma :) det är väldigt mysigt och roligt att åka å handla med henne :) får alltid som jag vill då när det gäller saker jag vill ha i mat väg osv ;) hehe . sen efter vi handlat kom vi hem och jag packade upp varorna tillsammans med min lillasyster och sen vart det mer SATC :) sen kom min väldigt efterlängtade vän johanna hit för att hämta mig för vi skulle vara duktiga å trampa iväg till Resturang och Pizzeria Tropic på Erikslund för att köpa pizza som hon hade varit sugen på under hela sin resa mellan Sverige och Tyskland , huuh . så det bar av dit , där vi beställde pizza och glatt stod vi och småpratade utanför medan vi väntade på att pizzorna skulle bli klara :) när dom var klara tog vi varsin pizza i ena handen och cykelstyret i andra och började cykla hemåt , på vägen hem så blåste johannas lock till pizzakartogen upp och vi garvade satan och 10sekunder senare blåste även mitt lock upp och vi garvade satan åt det oxå men när jag försöker stänga locket så händer något , vetinte vad men något hände så jag tappade pizzan rakt på mig själv och cykel och när jag bromsar ramlar pizzan ner på marken och jag trampar med foten på den och halkar på den och cykeln ramlar och jag över cykeln , och johanna som ser allt bakifrån kommer cyklandes med världens smile och asgarvar medan jag själv ligger där över cykeln och garvar arslet av mig ! jag reser mig upp och vi står där och skrattar ett tag tills det kommer folk och då aktar vi oss från vägen och jag ska plocka upp pizzadegen och kartongen för att slänga det senare , då kommer det självklart en jävla bil som stirrar satan på oss , och johanna föreslår att vi åker tillbaka och köper en ny men fatta pinsamt att åka tillbaka dit och ba "Hej! En kebabpizza, tack!" och han :"ni köpte väl en nyss?" jag: "ja men jag tappade den på mig själv så den föll på marken sen och jag trampade på den , så vi behöver en ny!" asså så kan man ju inte göra mot sig själv fan så det fick bli till att låta kebabköttet, salladen och såsen (det som fanns kvar som inte låg på mig och cykeln :P) ligga kvar där på marken och vi cyklade vidare hem till mig , jag bytte byxor , johanna ställde in pizzan i ugnen på lite värme och sen ringde vi till Råbyrian och beställde ny kebabpizza och gick in på ICA för johanna skulle köpa frukost till imorn osv , och jag köpte öl för att dränka min skam i :P hahah .
sen åkte vi hem till mig och moffa i oss Pizza och tittade på SATC resten av kvällen så nu är jag klar med hela serien , säsong 1-6 :D så imorn blir det troligen till att gå på filmen ännu 1 gång till :) den är ju så sjukt jävla bra :D
ne nu ska jag spela lite wow sen kolla på allt jag spelat in från förra tisdagen :P haha . eller så gör jag det först och sen spelar jag wow resten av natten :D:D hehe . äh skit samma , ska iaf göra båda sakerna , spela roll i vilken ordning :P haha .
god natt och sov gott :) fast det kanske kommer ett inlägg till senare , vem vet :P skit samma , hoojs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0