söndag kväll & måndag

tjeenare
söndagskvällen bestod av endast wow och msn , satt och spelade till klockan 4 då jag stängde av datorn och gick & la mig å sov :)
kom en bra bit så jag är riktigt nöjd :)

idag har jag inte gjort mycket , sov till 14 och gick då upp och spelade lite wow igen och sen kollade jag på alla Days of our lives jag hade spelat in som jag inte hade tittat på så nu är jag ifatt igen och kan börja kolla igen , lite jobbigt bara att samma jävla sak händer hela tiden :/
sen vid 19 åkte jag och tittade på Jessicas fotbollsträning , det är riktigt skönt faktiskt , bara sitta där ute och tänka på allt som rör sig i mitt huvud ,
så nu efter träningen sitter jag här och har ingenting för mig , får se om det blir typ film eller nått med jessica eller om det blir så att jag sitter inne hela kvällen och spelar wow :P haha .

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0