söndag

nu är helgen slut igen , fan va helgerna ska gå fort ..
jag har iaf precis vaknat , lite dumt av mig att sova så här länge , jag blir galen på att jag alltid är så trött och sover så länge , nu kommer jag ju somna sent ikväll och vara jätte trött på måndag morgon när jag ska upp till skolan :/
men men , jag måste hoppa in i duschen nu , det är snart käk :O min familj ska äta lunch och jag har inte ens klivit upp ur sängen och ätit frukost , aja , lunchen blir min frukost , det blir iaf en bra frukost :P haha . sen ska vi åka upp på stan , jag ska köpa Chinos ;) och mina bröder ska köpa nå skit på stadium .. sen ska vi åka & bowla , roligt roligt :) jag ska krossa dom allihopa :D
men men , duschen kallar på mig nu ;)
hare så bra , hoojs <3

Kommentarer
Postat av: pinnelimpen <3

Hej! Väldigt fin och välgjord blogg måste jag bara säga :) .

Jag håller på mkt med tävlingar och sånt och just nu har jag en väldigt intressant tävlng som jag tror att du skulle bli intresserad av om du tittade på den . Tävlingen står i inlägget "31 augusti" . Kram <3

2008-08-31 @ 13:03:26
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0