styrka

i skolan idag satt jag , dogge och sofie och pluggade i typ 30minuter innan vi började , haha . vi skulle ha pluggat lite längre men det blev inte så , men vi fick iaf något gjort , sen gick vi till dom nya lokalerna som skolan har skaffat för att dom har tagit in för många elever så dom har inte plats för alla :/ sen gick vi tillbaka och käkade på konserthuset ;D hehe . sen var det dags för geografi med nya rektorn för att vi inte har någon lärare i geografi atm , för att hon slutade under sommaren :P haha . tillsammans med massa andra lärare , vi har dessutom ingen lärare i Svenska heller än , så hure blir med det vette fan :/ men iaf vår nya rektor är as trevlig , hehe . och mycket mycket bättre än den förra för den här informerar iaf ..
han var ju förstås inte utbildad geografilärare så vi hade ju inte direkt geografilektion , utan vi pratade om annat . något som jag verkligen fastnade för var en speciell sak som han frågade oss , och det var . Vad är styrka `? är du stark ? det frågade han oss och det vart värsta tankefunderaren , vad är styrka egentligen lixom ? är jag stark ?
och jag kom fram till att jag inte är stark , jag är verkligen fysiskt , det vet ju alla lixom , men psykiskt är jag ännu svagare .. men vad kan jag göra åt det lixom ? aja skit samma , orkar inte skriva mer nu ..
ska försöka sova eller nått . god natt <3

- i miss you , why ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0