subway

hejsan hejsan !
jag hann inte skriva något imorse så får bli nu istället :D
precis kommit hem ifrån skolan , eller aa för typ 45minuter sen men har skrivit klart mitt Bistånds arbete om Isreal/Palestina konflikten. Jag har faktiskt lärt mig en del , så nu ska jag fortsätta plugga lite , eller jag ska byta om och fixa mig först ska ner på stan vid halv 8, hehe . men innan dess ska jag försöka börja med mitt & dogges Historia arbete/läxa som han sa åt mig att jag inte fick men jag vill , det var intressant , vi ska fundera över hur vi tror att världens skulle se ut om judarna fick Alaska istället för Israel osv.. riktigt intressant faktiskt. men men , va på stan en sväng med Sofie efter skolan , hon köpte ett linne och jag köpte nya skor , jag köpte ett par andra än vad jag hade tänkt mig för dom var slut i min storlek och skulle inte komma in förrän vecka 38 och tills dess orkar inte jag vänta , ville ha skor nu så då fick det bli så :D heheh .
men nu måste jag fixa mig för kvällen ;) hehe .
hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0