TAKIDA & BACKYARD BABIES <3

vart hemma i ungefär 1 timme nu , har varit på TAKIDA & BACKYARD BABIES i västerås hallen :D
fy fan va det ägde , lätt värt pengarna ,jag hade kunnat betala ännu mer om det var så , dom va så sjukt jävla bra :D
Jag & lillasyster stod längst fram hela tiden , vi såg skit bra , skakade hand med sångaren i Takida och en av gitarristerna ;) hehe .
jag ska lätt gå på dom igen sen när dom kommer tillbaka till västerås :D
jag köpte en t-shirt oxå , hehe ;)
dom körde låtarna jag tycker mest om förutom en , men dom var sjukt jävla bra iaf :D jag skrek hela tiden typ så har ingen röst för tillfället :P haha . men den kommer väll tillbaka över natten när den får vila en stund,hehe .
men nu ska jag sova , mormor kommer imorn , då blire kalas :D
hoojs <3

TAKIDA & BACKYARD BABIES <3<3<3

  <-- Backyard babies <3<3   <-- TAKIDA <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0