tisdag/onsdag/torsdag

Tisdag:
Lekte med Jessica , men vi kunde inte komma på något att göra så vi bestämde oss för att baka en jävla tårta , haha . det var riktigt jävla kul för den blev förbannat jävla ful , men jävligt god iaf :D senare mot eftermiddagen ringde Mirre och sa åt oss att komma ner på stan så vi åkte ner på stan en sväng och träffade honom och anton , huhuh . jag såg en gammal klasskompis/pojkvän ifrån Ludvika på stan , snacka om att han blivit förbannat snygg nu asså :O
aja efter stan åkte vi hem till Jessica och åt mat och fixade oss för en liten fest som Mirre bjöd med oss på :)
vi cyklade dit , festen var på området vid sjukan , vet inte vad det heter :P Festen var iaf hemma hos Viktors "syster" Natta , det var inte så mycket folk , därav liten fest :) vi kom dit vid typ 9 och då var det typ 8-9personer där , varav 1 av dom va Peter , en ex-pojkvän till mig :P haha . vi satt och snackade lite allihopa , lyssnade musik osv , sen fick Viktor för sig att han skulle ta hål i örat :P så Natta tog fram saker till det och Peter gjorde det på Viktor , han verkade inte tycka att det var så skönt iaf :P haha . han satt och tröck Mirres hand för att det gjorde så ont:P haha . men iaf , det var rätt snyggt :P sen vid 2 började vi cykla hem .



Onsdag:
fick inte tvättahåret för att jag ska bleka håret på Fredag och fetthår skyddar håret mot att ta lika mycket skada av blekningen så jag måste ha fettigt hår tills fredag :P
förörvigt så låg jag och sov hela dagen typ , vaknade vid 6 av att micke kom in och frågade efter en jävla datormus :P haha . tittade på film hela kvällen efter det , tills mamma kom hem för då åkte vi och handlade inför kalaset i helgen , mina bröder fyller 12år :P sen blev det film igen , somnade vid 4 :P

Torsdag:
mamma väckte mig vid halv 12 och jag somnade om och vaknade vid halv 2 när hon ropade att det var dags för käk , gick upp och käkade sen gick jag och satte mig vid datan :P så nu sitter jag här , ska snart in i duschen , men inte tvättahåret bara duscha av mig eftersom jag inte får tvättahåret :( Jessica ska komma över och underhålla mig för att jag har så tråkigt eftersom jag inte kan gå ut :P haha

hoojs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0