uppdatering söndag

tjabba !
nu har jag tittat på 2 säsonger av Sex and the city till , är inne på mitten av 6 nu , måste se klart den imorn innan jag ska lämna tillbaka boxen till Annika .. sen ska jag gå på filmen igen när jag är klar , jag ska gå helt ensam , fy fan va skönt det ska bli , jag + en stor cola + popcorn och sex and the city , det kan inte bli bättre ..

förövrigt så tänker jag lägga ner killar , det skiter sig bara iaf , jag hatar att jag har fallit för honom, jag kan inte fatta att jag gjort samma misstag 1gång till , det är så inte likt mig att göra om samma misstag mer än 5ggr :/ :P
jag kan inte fatta att jag har låtit dig komma mig så nära så att du kan såra mig igen , jag blir helt galen av hur mycket jag tycker om dig ! du säger att du känner likadant men hur fan ska jag kunna lita på dig när du beter dig som ett jävla svin ??
jag tar inte ditt drickande som en ursäkt , det är ingen ursäkt , jag vet att du har det jobbigt men jag går inte med på att bli behandlad som du behandlar mig .. jag orkar inte med en sån grej till .. det värsta är att du vet precis hur allt ligger till men ändå så struntar du i det och behandlar mig på det viset iaf .. jag vet dessutom att du har det jobbigt du med och jag gör allt för att försöka hjälpa dig och samtidigt klara mig fint på egen hand , men en nyhet , jag är inte så stark så att jag orkar må dåligt för både dig och mig och samtidigt försöka hjälpa oss båda utan någon som helst hjälp ifrån dig eller någon annan .
du säger att vi kan klara det här tillsammans och att vi ska finnas där för varandra och bla bla bla , men dina ord är ju så tomma !? hur ska jag kunna lita på dig då !?

snälla hjälp mig nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0