uppdatering torsdag

chabolo :)
idag på morgonen var jag hos fotografen med mamma , pappa och morbror och bestämde vilka bilder vi skulle ha till collaget osv , sen gick jag , mamma och pappa och käkade lunch på Jensen´s , SMARRIGT :D:D !! sen åkte jag och mamma hem , jag dammsög huset och tog det lugnt vid datan en sväng , sen åkte jag till johanna och umgicks med henne en stund , kollade på SATC och jag somnade :P sen kom Corre och vi gjorde samma sak då :P haha . sen vid halv 7 åkte jag med jessica på hennes fotbollsträning ;P jag deltog inte , jag tittade på , haha . efter åkte vi hem till henne , hon duschade och jag pratade med hennes familj en sväng :D vi tog cyklarna och Tessan med oss och cyklade till donken för att käka glass , dom åt och jag åt glass , huhu . tjejen i kassan var sjukt seg och fattade inte ens vad donken säljer . haha . då är man lite blåst om man inte ens vet vad stället man jobbar på har att sälja , haha . förövrigt så satt vi där ett tag och pratade en massa , tessan var helt sjuk , hon garvade hela tiden och pratade non stop :P haha . sen cyklade vi hem till dom och jag & jessica tittade på film , ganska bra faktiskt , hehe . sen efter filmen gick jag hem , kom in för ca 30minuter sedan :p haha . men nu ska jag sova , ska göra en massa skit imorn , god natt !

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0