uppdatering

tjabba !
nu sitter jag här och tråkar vid datan , har kollat på hälften av mina inspelaningar nu , det blev mest  days of our lives och Las Vegas :) days of our lives börjar bli lite tråkigt för det händer samma jävla sak hela tiden så jag spolar mer än 50% av programmen :P haha . så jag ser bara det som är kul och intressant :P

förövrigt så funderar jag på att flytta ifrån Västerås och börja om på nytt , jag har pratat med min mormor om det och hon tycker att det låter som en bra idé men samtidigt helt idiotiskt , men jag skulle verkligen må bra av att flytta härifrån till ett nytt ställe eller kanske ett gammalt , jag funderar starkt på att flytta tillbaka till Ludvika igen .
men jag måste prata med mamma först och sen kolla skolan lite noggrannare åså  , så vi får se hur det blir med det där , men ska iaf försöka ..

men nu ska jag prata lite med han och sen ska jag sova :) hojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0