inte riktigt

orkat skriva något , jag är väldigt väldigt dålig på det här märker jag :P haha .
iaf , den 23/12 var jag & min syster hos våran så kallade pappa och skulle fira jul , och som vanligt är ju han världens sämsta så vi spelade monopol och fick stuvade makaroner med stekt falukorv som julmat . vi fick 300kr var och en godis burk . mycket snällt gubbjävel..

julafton the bid day , firades i Sala med morbror, hans fru, kusiner, syster, bröder, mamma, "pappa" micke , farmor & farfar , mickes mormor , min mormor & opa :D mycket mysigt , massor med prat , god mat , och klappar :D hehe .
jag fick :
pengar
kläder
godis
parfym
bakistabletter
m.m

åkte hem och spelade singstar med familjen och sen kom johan :)
träffade även en gammal polare innan johan kom :) mysigt .
somnade tidigt , vid ungefär 2- halv 3 :D

juldagen spenderades hemma först en stund sen åkte jag hem t johan & umgicks lite med honom sen åkte jag hem igen när mamma slutade vid 9 :D spelade wow och sjöng singstar med syster :D

today annandagen , blir först en sväng på hälla med familjen sen blire till morbror på middag sen blire party ;D hehehe .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0