sjukis

jag är väldigt dålig på att skriva i min kära blogg märker jag :P så jag drar en liten kort sammanfattning av helgen ..

fredag:
fest hos adde med jessica.. det var skojj , inte så mycket folk , helt lagom , roligt & snällt folk , hade väldigt roligt , haha . sen finns det ju en som var lite klantig & spillde ut min grogg men men , gottgjorde sig ju senare iaf , haha .
åkte taxi hem vid halv 3 ;D skulle egentligen åkt hem innan 1 men men något gick fel ;) hahha .

Lördag:
bakis som tusan , men gick upp & duschade och sen vidare till bilen och åkte en ovanligt lång bilfärd till the big city, el stockholmo med familjen . det gick ju som det gick , om ni fattar ;P hhaha . gick på stan och skansens julmarknad . mycket mysigt , trevligt som tusan vare att umgås en hel dag med familjen :) vi åk på resturang London , det blev en filé Oscar med pommes & beasås med en stor cola till det , smarrigt :)
på vägen hem blev det hummelsta , 56kr köpte jag godis för :P haha .
åkte hem och lämnade allt jag handlat packade övernattningsväska och packade ner datan sen fick jag skjuts av far hem till johan . spelade wow & umgicks , kollade på film och smaskade godis :)

söndag:
vaknade upp hemma hos johan , spelade wow & städade , mycket skojj . åt mat med hans familj , smarrigt . skulle ha åkt hem men det blev inte så , så jag sov kvar där en natt till .

måndag:
vaknar av att johan håller på & fixar i sitt rum för att han skulle t skolan , när han gått ligger jag kvar och sover vidare . blir sedan väckt vid 1 av att johan kommer in stormande i sitt rum & gormar om att jag ska gå upp , märker då att det ligger någon bakom mig i sängen och gissa vem ? ingen mindre än lilla anton :P haha . går upp & duschar , fixar käk och sen blevre wow igen när anton åkt , mamma hämtade mig vid 4 åkte då hem och gjorde inte mycket , spelade lite wow & kollade tv :)

Tisdag:
hemma från skolan , orkade verkligen inte gå upp , gjorde inte mycket , satt vid datan & kollade på film . sen på kvällen blevre wow igen , sen tv .. somnade vid 4 ..

onsdag:
hemma från skolan även idag . inte gjort mycket hittils . vaknat för mindre än 1 timme sen . ska kolla på andra avenyn nu och sen blire käk & plugga lite spanska och geografi ..

hörs mer senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0