FREDAAAAA :D:D:D

YAY äntligen Fredaag :D idag blire party på högsta nivå :)

aja imorse gick jag upp halv elva och gjorde mig klar för att dra på stan med Jessica , hon skulle köpa nya kläder , men det slutade med att det var jag som köpte mest :P hahah . eller för högst summa iaf :P  jag köpte en snurre sprätt tjock tröja på rean på bikbok och ett par klackskor med kiilklack på rean på din sko , 49kr för skorna :O helt galet billigt då kunde jag lixom inte låta bli :P haha . sen efter det åkte jag till Carros jobb och skulle hämta henne och sen åkte vi till Peter och hämtade min platt öl som jag hade köpt av honom :) sen skulle vi åka t Maxi & handla men när vi är på väg från skiljebo mot stenby tutar ngn bil bakom oss på oss och Carro ba : vafan jag kör ju inte för sakta ! men då upptäckte hon att det va hennes far som tutade på oss :P haha . så vi åkte till hans jobb & pratade med honom och han kollade Carros olja i bilen osv . sen bar det av mot maxi och i bilen då pratade vi om vad vi skulle äta och då kom vi in på potatis och då berättade jag för Carro att jag inte kan skala potatis för att jag är allergisk mot skalet och hon höll på att dö av skratt och köra av vägen :P haha . väl påå erikslund gick vi in på johannas jobb & skulle höra med henne vad hon ville ha för mat ikväll och då berättade Carro om mig & potatisen , och johanna höll oxå på å dö av skratt . haha . aja sen gick vi & handlade , det fick bli bakad potatis med olika röror till och sallad :D OCH MASSOR MED ALKOHOL :D:D:D:D:D

men nu ska jag städa för imorn kommer päronen hem & då kan det inte se ut som det gör nu :O haha . sen kommer Carro om ca 1,5timmar :D:D

hoojs , skriver kankse inatt annars imorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0