Fredaaag & Party :D

chabolo :)
idag på dagen har jag bara tagit det lugnt & vilat upp mig för kvällen och tittat på film :) ikväll blire party hos Sara i Surahammar för att hon fyllt år och för att hon vill ha fest , det ska iaf bli jätte roligt , hon bjuder på mat och det är ganska många som ska dit , dom flest är ifrån vår klass men iaf ;) mat, alkohol, VÄNNER och massor med prat , kan det bli bättre ? neej verkligen inte :) hehe .
precis gjort mig klar för att snart åka ner på stan och köpa någe litet till Sara för hon ska få någe roligare när skolan bärjar igen :) ska träffa dogge &co på stan och köpa :)

men nu ska jag börja röra mig till bussen i regnet :P huhu .

skriver mer inatt kanske , beroende på när & om jag kommer hem :) hoojs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0