gårdagen :D:D

chabolo :)
igår var det ju grillfest/party hos Sara i Surahammar kvällen vart väldigt lyckad efter en väldigt misslyckad dag några timmar tidigare :P

misslyckade delen av dagen:
det började med att jag fixade mig och allt sånt , men så fort jag lämnade hemmet gick det utför...
bussen till Surahammar gick 17.30 och jag & Jessica satte oss på bussen vid 17.01 och då var vi ganska stressade för vi skulle hinna köpa en blomma till Sara oxå innan vi gick på bussen .. vi gick av på storagatan och sprang i spöregnet till skrapan för att ta ut pengar så vi kunde köpa en blomma , men självklart så funkade inte mitt kort i bankomaten utanför så vi gick in & beställde en blomma och floristen började slå in den och sen säger gubbjäveln att dom inte tar kort (arg som fan blev jag) så jag sprang över till gallerian och skulle ta ut pengar och klockan var lixom 17.18 och självklart var det skit lång kö till bankomaten så jag fick springa tillbaka och säga att vi inte skulle ha blomma sen fick jagh & Jessica super springa ner t stationen för att försöka hinna med bussen , som tur var hann vi med bussen men vi var skit blöta och det fortsatte regna , sen när vi kom in på bussen satte vi oss och när jag letar i min väska efter ett par torra leggings så har ju självklart en av mina jävla ölburkar gått sönder i väskan så den sprutade öl åt alla håll och det var dyblött i min väska , en hel jävla vattenpöl av öl (jag skrek som en jävla idiot och var jätte arg) så jag fick ta mina torra leggings och lägga dom i ölpölen så dom sög upp ölen , sen fick jag lassa ur allt av värde i Jessicas väska (som dessutom var full med grejer redan) när vi kommer fram till Surahammar får jag hälla ut min väska och innehållet som redan blivit förstört sen fick jag vända ut & in på väskan och bära den så .. vi satte oss i busskuren och väntade på sara och hennes far som skulle hämta oss med bilen och köra oss resten av vägen hem t sara :D

den lyckade delen av dagen:
när vi kom hem t Sara bjöds det på mat och dricka , vi fick pommes med kyckling och någe annat kött (som var SUPER gott) och tsatsiki och ngn sallad (som var super god den med), vi satte oss och åt å mös och pratade hela tiden , fanns inte en tyst stund :P huuh . efter maten fortsatte mysandet och pratandet , (mycket trevligt att umgås med min klass:) senare mot kvällen blev det till å köra "Jag har aldrig.." ganska roligt faktiskt för folket trodde jag skulle få dricka en massa men det behövde jag inte , fast drack på det dom inte trodde jag skulel dricka på ,  betyder att dom tror bättre saker om mig än vad dom borde :P haha . förövrigt så har Sara hundar och jag hade glömt tagit allergi tablett så jag blev ganska trött och problem med andning osv så jag var ganska tråkig ett tag :P sen gick jag in & la mig i Sara´s säng med Dan och tjaffsade (på skojj) det var faktiskt riktigt roligt :P hahah . vi hade ganska roliga och helt ovärda konversationer/tjaffs :P efter en kort stund kom dogge och gjorde oss sällskap och han var skapligt dragen så han fattade inte vad vi snackade om och det gjorde det hela myket roligare :P haha .
vid 23.30 var det dags att röra sig inåt mot stan för Sara och familjen skulle börja åka till Norrland ganska snart och dom skulle skjutsa alla in till stan först , så vi sade hejdå till Sara & Dan och satte oss i bilarna och rullade in till stan , vi åkte till stationen och tog en promenad in till Stan och skulle äta , det fick bli Subway och det satt väldigt fint , var sjukt hungrig (fylle hungrig) satt och umgicks där en stund sen gick vi mot bussarna när vi såg att dom började komma , vi satte oss på bussen och åkte hem och sov :)

vill bara säga TACK för en mycket trevlig och underhållande kväll och TACK för att ni är mina vänner och för att i är så himla bra :)

idag hade det förövrigt varit 3år med Johan :'(
nu ska jag fixa mig för min och jessicas one tree hill kväll/natt ..

hörs senare . hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0