Helgen :D

har inte orkat skriva något tidigare , så jag får väll skriva om helgen nu :P

Fredagen:
På fredags eftermiddagen åkte jag ner på stan för att köpa present till Micki som fyllt 18år . Jag mötte Annika och Cornelia som satt och fikade på Thé boden eller hur fan det stavas :P huhu . dom drack te och åt scones :) sen gick vi runt & tittade på lite kläder , Jag & Annika hade fått för oss att vi behövde nya outfits till kvällen :P huhu . så vi gick runt & glodde lite outfits , hehe .. sen gick vi ner t stationen för att träffa Pettsson , sen gick vi till Fris & Company där vi skulle köpa Mickis presenter :) det blev en liten svart väska med guldkedje axelräm och en örhänge karta med 4 olika sorters örhängen på , mycket fina :) och sen fick hon en flaska vin , Black Tower :) efter det gick Pettsson till stationen igen för att hämta sin man som kom med tåget , hehe .
Jag , Annika och Cornelia letade vidare efter outfits, jag hittade 2 st som jag gillade och kunde inte bestämma mig så jag köpte båda :) medan Annika hade det lite jobbigare, huhu , men tillslut hittade hon en outfit och den va super snygg :) så efter hon hittat sin outfit gick vi till bussen och åkte hem & gjorde oss iordning för kvällens Party at the kollektiv :) !
när jag kom t kollektivet , mötte jag Micki utanför som precis varit och mött grabbsen (Dogge, Marcus, Daniel och Jeppe) väl uppe i kollektivet fanns det massor med människor , det var värsta partyt där redan och bättre blev det :) vi drack och åt tårta och bara pratade hela kvällen :) tills vi gick till bussen för att åka ner på stan och gå på Krogen , vi som var 18 iaf :D vid busshållsplatsen träffade jag på en gammal klasskompis (från högstadiet) Dennis Sjödahl, vi satt och pratade tills bussen kom , han var mycket snäll och trevligt :) när vi kom på bussen satte jag mig vid han och bakom mig satt johan som hade varit på förfest hos jennifer , jennifer var oxå med på bussen , satt och pratade med henne ner till stan och på stan stod jag & pratade lite med henne oxå , riktigt snäll tös :) mina vänner gick till Pitchers medan dom väntade på att jag skulle prata klart :) så när jag&jennifer&johan pratat klart gick jag till dom andra och sen vidare därifrån till Slisk (Silk)  vi va där i typ 1timme och 40minuter hehe . sen gick vi till donken och åt lite mat , sen åkte vi till kollektivet igen och satt och pratade lite , sen gick jag hem & sov :)

Lördagen:
BAKIS BAKIS BAKIS och åter BAKIS :P ! haha .
när jag piggnat till lite kom Mickes ("pappas") lillebror hit och hälsade på , ganska snygg faktiskt :P haha . när han skulle hem hade jag piggnat till lite till så jag följde med micke & skjutsade hem hans lillebror till dom han bodde hos när han var här i Surahammar . sen åkte vi till Maxi och köpte cola och godis :D

Söndagen:
Hände inte mycket , lämnade in mobilen på lagning, sen åkte jag med micke till Sala och lämnade hans barn hos deras mamma och lånade en mobil av dom , men senpå vägen hem ringde jag min morbror , ronny , och frågade om jag kunde få låna en annan mobil av honom , och det kunde jag så vi åkte dit och hämtade en , sen gick jag över t dahlbergs och pratade lite med dom innan Jessica skulle åka t Holland i 7dagar .. sen gick jag hem och tråkade ..

ja , det var min helg,

nu ska jag titta på film och sen sova :) god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0