lördaag :)

igår så satt jag och spelade hela kvällen och snackade med Albin , en kille jag "träffat" på match.com , huhu .
när jag väl la mig och skulle sova och väl hade somnat i batun (aka mitt rum, haha) så ringde ju självklart johan och ville ha ngn att prata med när han var på väg hem från någon fest så jag pratade med honom en stund sen la jag mig och gjorde ett nytt försök , ja då ringde han ju självklart igen för att säga att han hade kommit hem helt :P haha . så jag gjorde ett nytt försök och fick sova 20minuter tills nästa samtal kom och då från jimmmmmy :D så det gjorde inget , hehe . pratade med honom en stund och sen la jag mig och då fick jag faktiskt sova :) så jag somnade för natten klockan 05.15 , så va feting trött imorse när mamma kom in och sa hejdå när dom skulle åka till stugan :P
iaf så åkte jag och min lillasyster hem till Pelle idag och åt smörgåstårta och lånade filmer och spelade monopol på dvd typ :P ganska roligt faktiskt :P och nu sitter jag här i mitt varma rum igen och håller på & smälter bort :/ aja , ska göra någe skojj nu , typ duscha eller film eller nått :) skriver mer sen .

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0