Ludviiika ;D<3

idag blire te å rulla hem t mormor i lilla Ludviiika :D så skönt & komma bort från västerås för några timmar och bara tare lugnt och inte bry sig om något alls .. Jag ska "jobba" lite hos mormor när vi kommer dit, sen blire te å åka t Dollar Store & handla lite , hoppas på att man träffar på Maddis där , hon sk ha börjat sommarjobba där nu så :) hehe .
sen blire ju faktiskt te å äta , det skulle typ bli kyckling gryta med ris , men det ville inte jag ha så jag skulle få rullader ;D jag är lite speciell , ni som är mina vänner som läser ni vet vad rullader är och hur mkt jag tycker om dom osv :P huuh . men nu ska jag sätta igång å fixa mig , ska ju faktiskt snart åka :P huhu .

hoojs så höres vi senare :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0