Måndag & Tisdag

hhojsan !
i måndags gjorde jag inte så mycket tror jag , jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på dagen , mer än sov hela dagen typ , eller jo johanna kom hit en sväng och sen kollade jag på tv resten av kvällen tills 00.06 för då ringde johan och frågade om jag kunde sätta mig på cykeln och cykla hem till honom :O och eftersom jag hade så sjukt tråkigt så sa jag ja och satte mig på cykeln och cyklade hem till honom , men när jag kom dit hade fyllot johan redan somnat haha , så jag la mig på soffan och kollade på tv och sov , (tisdag) sen vid 06.12 kom daniel och väckte mig och sa åt mig att lägga mig i johans säng istället , så jag gick in dit & la mig . och sen vaknade jag vid 11 av att johan kom in i rummet och letade efter sina kläder , huhu .. han va så full att han inte kom ihåg vart han klädde av sig någonstans :P roligt . sen vid 13 satte jag mig på cykeln och cyklade hem igen för jag skulle med mamma till stan för hon skulle klippa sig 14.30 :P huhu . på vägen till klippstugan där vi klipper oss gick vi in på Vero Moda och kollade lite , jag köpte ett par shorts på rean , det var 70% på dom :) och ett par hipsters i rosa och grön med rutmönster :D hehe .
sen efter mamma hade klippt sig gick vi till Vivaldi och köpte sallader åt oss och åkte hem och åt dom ..
och när micke kom hem åkte vi och kollade på ny soffa, men hittade ingen :/ efter det åkte jag hem och tittade på tv som vanligt :P och vid 21.55 åkte jag ner på stan och tog bussen till Sala och umgicks med Jocke en sväng :) sov kvar där och åkte med bussen från sala till västerås 05.50 och var framme i västerås 06.38 :P huhu . sen åkte jag hem och sov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0