måndagen

chabolo :)
igår var en ganska lugn dag , åkte till ikea och åt med mamma sen gick vi runt på ikea och hälla shopping och handlade lite :) jag köpte ett linne och en bh på rean på Lindex :) mycket bra köp faktiskt, i stort behov av en bh och ett linne så :)
sen när jag kom hem frågade johanna om jag ville åka på utflykt med henne till björnön och det ville jag , även fast det är väldigt långt och jag är feting lat så gick jag med på det .. vi tog med oss massa picknick och ÖL <3 men när vi kom till framnäs så orkade inte jag cykla mer så vi stannade där och picknickade och pratade och hade super kul :) senare vid typ 10 kom doonkie , marcus och jessica :) vi satt och myste, pratade och drack lite :) vi hade riktigt roligt faktiskt :)
badade gjorde vi oxå , super kul :) Marcus hade inge badiskläder med sig så han fick låna johannas avklippta super tajta jeans shorts , hahah . skit sexigt ;) kommer bild senare i inlägget xD .. efter vi hade badat så lekte jag och marcus lite , vi sprang runt och jagade varandra och slogs osv :P skit skojj , slutade med att jag ramlade och han rullade mig på marken som om jag vore en trästock :P haha . sen kom doonkie och hjälpte marcus att kasta mig i en buske . ahhaha . roliga pojkar , dom gillar & mobba mig tror ja :P sen satte jag mig i brassestolen som doonkie hittade och då välte dom den och häll fast mig medan johanna kittlade mig .. haha . allt emot mig fan :P sen vid 2 cyklade vi hem och på vägen hem åkte jag longboard bakom marcus när han cyklade och ramlade , haha . sen vid mikaelikyrkan på hammarby hittade vi en flicka avtuppad och ringde polisen och ambulans , duktiga vi va :)

tack för en trevlig kväll alla :) <3

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0