onsdaaa

som jag skrev i tidigare inlägg var jag ner på stan idag och åt lunch med johanna , hennes lillasyster och deras pappa . vi gick till en pizzeria resturang i punkt typ , på gång bron över till gallerian :P huuh . vi alla tog pizza , och dom smakade salt som fan , super saltad deg, det var inte så gott i början men sen tänkte man inte på smaken när fyllningen kom lixom , johannas pappa beställde en opera men pizza bagarn läste någe annat så johannas pappa fick en annan pizza och sa att det inte var den han skulle ha men han tog den iaf för att han/vi/johanna inte orkade/hade tid att vänta på att dom skulle göra en ny pizza åt honom , och personalens ursäkta va "han är förälskad och har kärleksproblem" man ba: men vafan, det ursäktar väll inte att han gör fel mat åt oss :S ? men men , förövrigt så var pizzan ganska god :)
sen när jag kom hem kom jessica över och kollade på OTH igen :D bara 7avsnitt kvar nu :)
men då hon kom ringde johan & ville ha sällskap en bit hem så dum som jag var igen så sa jag ja , (jag måste lära mig att säga nej till johan) aja , så jag cyklade med honom typ till vallby sen vände jag eftersom jessica satt hemma hos mig & väntade på mig & kollade på OTH .. men nu ska jag plugga lite teori för sen kommer johanna :) hehe . hon boor hos mig nu när familjen är borta :D:D mycket mycket trevligt , hhehe .

pusshoojs<3


grattis till Sara Lyrén på 18års dagen :D:D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0