Onsdaag

tjabba
eftersom jag kom hem vid 7 imorse så gick jag & la mig då faktiskt och sov tills mamma väckte mig vid 13 för att det va fint väder :P så jag gick ut & la mig en stund i solen , och självklart så somnade jag ju där en stund :P ingen skada skedd , som tur va ;P huhu . jag har varit ute i solen hela dagen faktiskt eller iaf till 16 :P sen vid 18.20 åkte jag , mamma och micke till skultuna och spelade bilbingo , men som vanligt så vann jag inget :( men jag var jätte nära flera ggr :P haha . och en gång när man skulle ha 2 rader så hade jag 1rad + 4/5 på nästa rad och självklart så får ju ngn bingo och vinner 600kr , och när hon drar igång för 3rader så drar hon nummer 63 och det var det numret som fattades för att jag skulle få 2rader , gissa om jag blev sur ! :P haha . men men vann inget , bättre lycka nästa gång ;) huhu ..

nu ska jag lägga mig i sängen och äta varmamackor och bara slöa , är så fruktansvärt trött :/

kanske skriver ett god natt inlägg senare om jag inte somnar efter jag ätit :P huhu ..

hoojs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0