onsdag

chabolo :)
precis vaknat av att mamma ringde och va på väg hem från jobbet :) hon skulle komma hem och göra mat så efter maten ska jag lägga mig i solen en stund och bara tare lugnt och sen vid halv 6 ska ajg gå till b-by C och hämta ut pengar för ikväll äre bilbingo med Carro och Sofie som gäller :D och det skulle ju inte sitta fel med att vinna lite idag, jag ska ju kanske åka ut på äventyr på fredag så jag lär behöva pengar för atm har jag inte ett öre mer än till bingo :( och resan vill jag verkligen åka på så håll tummarna på att jag vinner något :) hehe .
men nu ska jag hjälpa mamma med maten och sen ska jag sola en stund :)

hoojs <3

(datorlös så jag kanske inte kan uppdatera någe mer idag, om inte pappa kan laga datorn så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0