onsdag ;)

chabolo :)
skriver om onsdagen nu för jag har inte haft tid & skriva om den tidigare :P
dagen började med att jag fixade mig och cp skyndade mig ner på stan för att möta johan på stationen för att vår wowkompis från Umeå skulle komma & hälsa på oss , han var riktigt snäll och trevlig :) när han kom gick vi & åt pizza på sturegatan , sen åkte vi hem till johan och skulle hämta hans plonka för vi skulle gå t Pitchers men det blev ändrade planer , vi gick istället upp till ica och köpte lite 3,5or och drack det och sen kom Jessica med mina starköl och då blev det party typ ;) sen gick vi ner på stan till donken sen åkte vi vidare hem mot adam för dom skulle dit , men sen tog det sån tid för adam att komma hem så johan & barir gick & mötte jennifer istället och jag & Jessica cyklade hem och sov ,

ja det var dagen det :P

hela dagen idag/igår (Torsdag) låg jag nästan och var bakis , tills Jessica bestämmde att vi skulle ut & gå :P så vi gick ut å gick sen åt hon paj och sen gick vi till Pelle och lånade filmer , sen tittade vi på Miffo och American Pie: Beta house :) men nu ska jag sova , god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0