power meet 2008

Fredagen:
fredagens början kan du läsa om i inlägget FREDAAAA :D ..
Vid 19.20 började kvällen på riktigt , Jessica, Carro & Johanna kom hit å käkade , vi åt bakad potatis med olika röror till mycket smarrigt faktiskt , vi satt hemma hos mig och drack lite och spelade ölspelet och pratade en massa skit :P haha . Sara kom vid typ 22 eller nått sånt , då fick hon sitt paket av oss (bild kommer längre ner) hon fick en flaska vitt vin av mig & johannsi , en körde vi ölspelet och eftersom Sara fyllde 18 i onsdags så var vårat mål med kvällen att supa henne under bordet och det lyckades vi riktigt bra med ;) hehe . hon drack hela vinaren på minder n 30minuter ;P sen vid typ 23-24 cyklade vi ner på power meet , kvällen slutade ganska tidigt för Carro, Johanna och Sara , dom åkte hem vid typ 1 eller nått sånt :/ men innan dom drog hem träffade vi ett gäng pojkar so vi satt & pratade med , en av dom va riktigt tänd på Jessica ;) det komiska med han var att han pussade jätte mycket på Jessica men slog mig ett x antal ggr :P haha . aja jag & jessica var kvar på löga träffade en massa folk , vi träffade b.la. 2 typ super heta killar som vi umgicks med ett tag , sen ringde dogge & ville träffa oss så då gick vi & träffade honom , han är så himla snäll & go , glad att han är min klasskompis :D hehe . han skulle börja röra sig hemåt så vi gick med honom en bit mot hans cykel , fast när jag fick veta vart den stod så ville jag vända :P haha . så det gjorde vi & på vägen tillbaka till löga ringde jimmy & gå hem t mej & sova :P haha . så vi började röra oss mot honom han var vid pizzeria cupido & på vägen dit träffade vi nå andra snubbar som bjöd på korv och sprit :P haha . dom skulle sova på enhagen men dom tyckte vi var så himla trevliga så dom ville gå med oss hem först , vi plockade upp jimmy vid cupido och fortsatte vår färd hem , vi började gå vid 4-halv 5 och var hemma vid typ 6-halv 6, helt galet va tid det tog , fast vi stannade ganska många ggr :P när vi kom hem gick jag in till johanna & sa att vi var hemma  hehe . hon skulle upp och jobba vid 9-10 :P sen gick vi & la oss , somnade vid typ 7 :/ vaknar vid 8 av att Johanna rycker i mig och säger åt mig att jag måste gå upp , hon tar mig ut på altanen och där sitter johan(mitt ex) helt blodig och sår överallt , han hade blivit misshandlad på vägen hem från löga och närmsta att gå till var mig , vi ringde till hans mamma, polisen och försökte hitta ngn som kunde skjutsa honom till akuten men ingen kunde :/ jag fick lov & väcka jessica och hon ringde sin mamma som skjutsade oss till akuten och där blev johan undersökt och sen skjutsade jessicas mamma hem johan , jag fick gå & lägga mig igen klockan 11 och då kom min lillasyster hem ifrån pappa :/ fredagen vart inte så himla lyckad men glad att jag kunde hjälpa johan iaf ..

       
 

Lördagen:
lördagen var däremot inte så rolig , bakis som fan och inte sovit något alls för mamma ringde mig vid 12 och sa att dom snart skulle vara hemma och då vart jag tvungen att gå upp och städa efter gårdagen , huset såg hemskt ut .. dom kom hem vid 1- halv 2 och hade massor med saker med sig hem så jag hjälpte dom att ta in allt och sen la jag mig igen , men jag fick inte sova för folk skickade sms och ringde osv , sen kom johanna vid 3 och hämtade sina saker som hon haft här i veckan eftersom hon bott hos mig i veckan . sen var det dags för mat , sen duschade jag , efter det gick jag & la mig och vilade en stund och då fick jag faktiskt sova i ungefär 3 timmar så det var skönt , sen fixade jag mig lite och tog en återställare och cyklade med jessica ner på power meet igen , den här dagen var lite lugnare men tråkigare , gick runt lite på power meet , träffade dogge & co , sen gick vi & åt mat , jessica träffade massa hon kände åså . sen gick vi till dogge & co igen , var med dom resten av kvällen... på vägen hem träffade jag Slem (Ellinor i min klass:) hon gick runt & sålde rosor :P hon hade inte fått så mkt sålt men iaf , sen vart jag & jessica sugna på langos så vi lånade pengar av dogge & köpte langos , näär vi gjort det & var på väg till cyklarna för att cykla hem kommer det fram 2 heta raggare och försöker få med oss i deras bil men vi var så trött åså så vi sa nej och cyklade hem .. kom hem vid typ 1 denna kväll och det var riktigt skönt , gick & la mig sen ringde jimmy & ville komma t mej så han kom vid 2-halv 3 och sov här , somnade vid typ 4 , sen vaknade jag igen strax efter av att jimmy somnat med en öl i handen och tappat den i sängen så det var öl överallt i min säng :P

   

Söndagen:
söndagen började med att jag vaknade upp bredvid jimmy , han åkte ganska tidigt han skulle iväg & göra något eller nått :P aja whatever :P
förövrigt så råkade min dvd-dosa ut för en liten dykningsolycka så jag vart tvungen att åka t media markt & köpa en ny dosa , den kostade 499kr , så nu är jag typ luspank :O men men jag behövde ju en ny dosa så det gör ju inget :P hehe . sen har ajg inte gjort så mycket mer idag , bara tagit det lugnt åså , pluggat teori oxå , snart dags för provet :P hehe .

aja , nu ska jag plugga lite till sen ska jag vänta på att mamma kommer hem & fixar käk sen ska jag lata mig framför tvn och sova ..

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0