tiiisdaa´

chabolo :)
idag har jag varit på stan med Emms och köpt saker till mitt löshår , men när vi kom märkte Emms att håret inte funkade att färga , för att det var behandlat med för mycket , asså det är äkta hår men för behandlat för att använda så jag har blivit "blåst" typ av företaget jag köpte håret av ! så det blev inge hårförlägning idag utan jag får vänta tills jag får pengar igen och köpa nytt där jag brukar köpa så då vet jag att det blir rätt iaf :D
aja nu ska jag sätta mig & titta på One tree hill med Jessica , hon har legat här under dagen och tittat på det :P hehe . så ska joina henne nu och titta på det :D sen ska jag äta , har inte gjort det på hela dagen :O sjukt och jag har inte ens varit hungrig :/

aja , hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0