tisdag

chabolo :)
idag på dagen har jag inte gjort mycket , min dator la av så jag har inte kunnat sitta vid datan någonting :/ så sitter vid mammas dator nu och den är bredvid henne typ så jag kan inte sitta här så länge så ska bara skriva detta sen typ lägga miug  & glo på sex and the city boxen som jag lånat av Annika :D

aja idag har somsagt inte gjort myucket , men vid 4 åkte jag ner på stan med Carro och kom hem vid 7 och tittade på tv och planerade min resa ner till gbg och falkenberg och kanske gävle :D hehe . sen vid 21.42 bestämde jag och jessica att vi skulle racer cykla till maxi som stände om 15minuter :P haha . vi började cykla 21.49 och va framme 21.55 :P haha . köpte öl och sen satt vi och pratade och cyklade till johanna och hämtade annikas SATC box :D hehe . så nu ska jag lä'gga mig och äta mat och glo på den :D hehe .
god natt och hare så bra :) kankse skriver imorn :D annars om 5-7veckor :P haha . om jag itne får tag på dator innnan dess :P

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0