tjabba tjena hallå

tjeenare :)
jag har som jag sa i tidigare inlägg kollat på one tree hill med Jessica idag , men det slutade med att vi satt och snackade en massa i stället så det blev bara 8avsnitt idag :P huhu . bara 10kvar nu :P aja vi satt och snackade en massa sen på något konstigt vis lyckades Jessica övertala mig till att gå till Max på ERikslund och köpa glass , så det gjorde vi , vi satt där och åt glass och köpte nacho chips med gucaumale eller hur fan det stavas .. pratade en massa och moffade gosaker ;) hehe . såg/träffade några från min klass oxå , dom åkte i driven , hehehe . sen gick vi hem igen vid typ halv tolv :P på vägen hem hittade vi en kundvagn som tillhörde Willys som vi snodde och så skjutsade jag Jessica i den hem ifrån Erikslund till Råby , heheh . roligt roligt :) sen när jag kom hem ringde johan & bad mig möta honom och dum som jag är så säger jag ja och cyklar och möter honom , så nu är jag helt slut fan :O så nu ska jag lägga mig & titta på Night at the museum :D hehe . lånade den av Jessica :D ..
ska förövrigt upp på stan imorn och äta lunch med johanna , hennes pappa och hennes lillasyster , som typ tack för att johannas pappa får låna mitt garage inatt och ha sin SUPER SNYGGA MC där så den inte blir stulen åså :) det vore inte så skojj om man säger så .
aja jag ska väll lägga mig & titta på filmen nu så jag somnar snart , ska upp innan 10 imorn :O typ tidigaste jag gått upp sen skolan slutade :/ jag brukar lixom lägga mig mellan 4-7 på morgonen så :/ hehe . men jag ska klara det , måste iaf upp & låsa upp garaget åt dom imorn bitti så :)
god natt & hoojs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0