today is the day that i decided to start a new life :D!

chabolo :)

förlåt för att jag inte skrivit på flera dagar men jag har inte haft ork att skriva något och heller inget roligt & skriva om ..

idag läste jag i "hänt extra" en typ skvaller tidning om kändisar, om en man som var världens första gravida man , jag ba: VAAAA A:O!!!!!! hur fan är det möjligt , så jag satte mig & läste artikeln , då vare en 30årig man som föddes som tjej och var tjej till 24 års ålder, hon hade aldrig känt sig som en tjej , hon hade alltid varit en pojkflicka och vid 24års ålder bestämde hon sig för att bli man istället för kvinna , hon opererade bort brösten och gjorde allt till man FÖRUTOM könet , hon lämnade könsorganet som det var för att hon senare i livet skulle kunna bära ett barn som en riktig mamma och gjorde det nu vid 30års ålder och fick för inte så länge sedan en välskapt liten dotter .. är inte det helt sjukt lixom ??

aja , idag har jag även kommit underfund med vad jag vill göra med mitt liv , jag mår inte så bra atm eller har inte gjort det på länge men iaf så nu har jag bestämt mig för att ändra på vissa saker ..
som t.ex.

-» inte äta godis, chips, ostbågar, glass osv. på vardagar utan bara på lördagar :)

-» jag ska börja röra på mig mer

-» inte sitta inne på dagarna
-» gå upp tidigare och lägga mig tidigare
-» lägga ner hoppet om kärleken
-» skaffa ett jobb
-» sluta leva på mormor
-» FIXA SKOLAN !!
jaa , det är lite av vad jag ska förändra , jag tycker det är ganska bra saker att sluta med faktiskt :D

aja nu ska jag lägga mig i sängen och glo på sex and the city ;D mor kommer snart hem med McDonalds åt mig så ;) hehe

god natt ifall jag inte skriver ett godnatt inlägg senare :D
btw , ska uppdatera oftare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0