Torsdag :)

chabolo :)
idag på förmiddagen var vi på Porträttstudion och tog kort till mormor som fyller 60år i September så vi ska göra ett kollage med bilder på oss till henne för hon vill inte ha ngt så det är svårt att veta vad man ska köpa åså så då tänkte vi att ett kollage med barn, barnbarn åså kunde vara kul :D
vi hade iaf skit roligt under tiden vi tog kort :) efter vi hade tagit kort gick min familj och min morbrors familj till Jensens Böfhus (heter egentligen med knäppt ö men jag vet inte hur man gör ett sånt så) jag åt en kycklingbiff med råstekt potatis och beasås med en 50cl Carlsberg Hof till :D:D gott gott gott gott :) sen gick vi runt lite på stan och kollade lite , jag köpte inget speciellt , bara saker t skolan börjar :P haha .

nu ska jag sätta mig och umgås med min familj och ta det lugnt , för jag har ingen dator att spela wow på eftersom min inte vill samarbeta med mej :(

hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0