torsdag :)

hhojsan :)
igår blev det en sväng i solen på dagen :) sen senare mot kvällen blev det till att installera wow igen på datorn , ska börja spela lite igen :) inte så mycket som jag gjorde förr , bara lite försiktigt så jag inte fastnar för det igen :) hehe .
senare på kvällen kom johanna och vi åkte och köpte max med mamma & micke , mycket gott :) hehe . efter maten gick jag ut & mötte jimmmmy :) när vi kom in tittade vi på Marie Antionette en stund med johanna tills hon skulle gå , då gick vi med henne hem och hämtade ett usbminne hos henne som jag skulle låna av henne med bilder från power meet på :) sen gick vi hem till mig igen och pratade och mös lite grann :) hehe . sen tittade vi på The Perfect Man tills jimmmmy somnade , haha :P då passade jag på & spela lite wow , hehe . somnade vid typ 04.37 medans jimmmy somnade vid 2 ;) hehe .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0