trötttttt

chabolo :)
just nu sitter jag och lyssnar på musik och msnar lite , johanna är här men hon är lite trötter så hon sover middag , hon har jobbat hela dagen och ska jobba imorn med så hon behövde sova en liten stund :) och jag håller på & dö av hunger men jag vågar inte väcka henne så jag får vänta tills hon vaknar och är hungrig :P
jag skrev ju tidigare idag att jag skulle kyckling för att vi skulle laga mat ikväll men det blev lite ändrade planer när vi kom till maxi då blev det att vi köpte rostbiff & potatissallad och mimosasallad och en baguette som vi skulle äta istället och sen så köpte vi grädde och jordgubbar för att vi skulle baka en kladdiskaka och dricka vin imorn med jordgubbar i , mums :D
medan johanna sover så har jag sprungit runt & tagit lite kort med hennes systemkamera , mycket roligt :) hehe . jag vill oxå ha en sån , men dom är så jävla dyra och inte så roliga att ta med sej på vissa ställen så det känns lite onödigt samtidigt som det inte gör det :/ :O men aja , nu ska jag ta & börja baka kladdisen medan johanna sover :P hehe .
hoojs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0