uppdatering onsdag :P

chabolo :)
precis kommit hem ifrån bilbingo med mamma, carro och sofie :) ingen av oss vann men alla var 1 nummer ifrån minst 1gång :P haha . och Sofie hade 1nummer kvar när det blev bingo 1gång och numret kärringen drar efter är hennes bingo nummer , gissa om hon vart arg :p ? hahah . men iaf så var det super kul :)

solade hela dagen idag .. och pappa kom hem idag och kunde konstatera att det var min batterisladd till datorn som var felet , det hade blivit kortslutning i den :P jobbigt värre . så jag får en ny sladd till senast tisdag nästa vecka , så ingen dator på hela helgen och det känns ju jätte roligt ., eller inte ! så jag får väll sola om det är fint väder och titta på tv om det är fult väder , om jag inte åker på semester med hemliga pojken :) hehe .. men som det ser ut nu så har jag inge pengar att åka för :(
imorgon ska vi ta kort hela familjen + morbrors familj och sen ska vi luncha tillsammans allihopa :) mycket mycket mysigt :)
men nu ska jag l'ägga mig och kolla på SATC xD

hoojs , hörs imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0